077-804-4798

מוכרים גם באתר וגם בחנות? קבלו טיפ לניתוח נתונים מתקדם

אחד היתרונות בשיווק בדיגיטל הוא היכולת לנתח את תוצאות הקמפיינים ולשפר את התוצאות באופן תמידי ובהתאם לכך לנתב את תקציבי השיווק למקומות שמספקים את המקסימום לכן בכל קמפיין חשוב לבחון באופן תמידי את מקור התנועה, מילת החיפוש ועוד.

בעסקים במוכרים רק באמצעות אתר הכל יותר קל ופשוט, יש לנטר מקום אחד בלבד ואם עושים את הטמעת התיוגים כמו שצריך אז הכל בסדר, האתגר מגיע בעסקים שמוכרים בצורה מושלבת, במקביל לאתר מוכרים מסניפים פיזיים, השאלה המרכזית היא איך נדע אם הלקוח שהגיע לסניף הגיע כתוצאה מהפרסום בפייסבוק?

שאלה זו מעסיקה את מיטב מומחי השיווק ומציעים לה כלים שונים לפתירת העניין, לאחר בדיקת עומק החלטנו לקחת את העניין לבחינה מעמיקה ובנינו פיתרון מתקדם אשר נותן מענה לנושא.

מוזמנים לדבר איתנו ולהתייעץ חופשי

הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו טיפים חינם!

מאמרים נוספים

מהפכת האינטרנט בציבור החרדי

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעליה בנתוני השימוש באינטרנט בקרב המגזר החרדי, הסיבה לכך היא אודות לחברות סינון רבות אשר קמו בשנים האחרונות ומספקות גלישה בטוחה

קרא עוד

הצטרפו לקהילה שלנו בווטאספ